От писателя...
В ченълингите на живо в Глава
11 на тази книга Крион споменава два пъти Храма на подмладяването и ни заведе
там по време на "пътешествията" (страници 124 и 181). Архитект Марк
Уонър, присъствал на много от сеансите, направи илюстрация на Храма, която се
намира на страница 189. Следват неговите въпроси към Крион относно
подробностите за Храма и отговорите на Крион.
Марк:
Поздравления, Крионова група. Следващите въпроси имат за цел да потърсят яснота
и насоки по дизайна на Храма на подмладяването, които да повлияят върху
илюстрацията, която ще бъде включена във втората книга. В допълнение към тях
има въпроси, които надхвърлят настоящата задача. Сега искам да продължим
диалога относно този проект, така че той да поеме напред по пътя на своята
съдба.
Крион:
Поздравления, скъпи! Наистина оценяваме работата и времето, които посвещаваш на
Духа в това начинание. Не е случайно, че се идентифицираш толкова силно с тази
постройка. Още ли помниш? Ти прекара голяма част от древното си детство в
компанията на твоя баща, който се грижеше за подобна постройка. Затова тя ти е
толкова позната. Кармата, която носиш около нея, е под формата на
неудовлетворение или подобно чувство, защото не успя да достигнеш подходящата
възраст, за да можеш да участваш в церемонията или да бъдеш обект на тази
прекрасна наука. Изглежда, че Земята имаше собствен дневен ред, който
изключваше продължаването на твоето съществуване. Заобиколен си от мнозина,
които също загинаха по онова време, и те изпитват същия "насаден
страх", когато се приближават до нещо, което помнят толкова добре. Отново
ти благодарим за усилията, защото макар да предизвикваме в теб известна
тревога, когато се връщаш към спомените, това ще те накара да отхвърлиш страха
и да изявиш истинската си същност. Твоята работа ще породи действие в живота
ти, а намерението ти ще бъде възнаградено по много начини.
Както ти каза моят партньор, аз
няма да отговоря на всичките ти въпроси, защото така бих разкрил определени
атрибути на Храма, които трябва да се открият чрез експериментиране и
просветлени начинания. Все пак, ето отговорите, които мога да ти дам:
най-кратките съдържат най-много мъдрост.
Вътрешната камера
Марк: Като
започвам от ядрото на Храма и се придвижвам навън, настоящите представи за
Вътрешната камера са следните:
Камерата представлява сфера,
хоризонтално разделена на две равни полукълба. Подът на Камерата е леко
издигнат и се поддържа от долното полукълбо. Вътре в Камерата има две маси.
Едната е разположена на пода и е центрирана върху вертикалната ос на камерната
сфера. На тази маса се разполага третираният човек. Масата се върти около
вертикалната ос, насочвана от онзи, който стои пред Контролната маса.
Контролната маса е разположена на приземното ниво на Камерата и по-далеч от
оста. Контролната маса се командва от онзи, когото нарекохте Жрец на деня. На
Жреца му помагат няколко други човека, които се събират около масата. На
Контролната маса има две малки сфери, разположени близо до ръба. Тези предмети
помагат на Жреца на деня да настрои Храма към нуждите на третирания човек.
Контролната маса представлява кръг. Работната маса се обслужва от един от
асистентите, който се грижи за нуждите на човека, лежащ върху нея.
1. М.: Можеш ли да изясниш
някои възможни недоразумения в горното описание?
К.: Централната
"лечебна" въртяща се маса не е центрирана в залата. Нейната ос се
намира приблизително на около три метра от оста на залата.
2. М.: Върти ли се Контролната
маса?
К.: Не.
3. М.: Контролната маса качена
ли е на въртяща се платформа, която е издадена и издигната едно стъпало над
пода?
К.: Контролната маса е
неподвижно закрепена и леко издигната. Построена е така, че Жрецът на деня
винаги да гледа към оста на залата.
4. М.: Лечебната маса качена ли
е на въртяща се платформа, която е издадена или издигната едно стъпало над
пода?
К.: Лечебната маса е
разположена върху въртяща се подставка. Тя е естествено издигната от част на
устройство, което засега ще остане неразкрито, но в хода на церемонията то
издига масата до средната точка между пода и тавана.
5. М.: Какво е разстоянието в
метри или футове от оста на Камерата до Контролната маса?
6. М.: Какъв е вътрешният
диаметър на сферата на Камерата за подмладяване?
7. М.: Какъв е външният
диаметър на сферата на Камерата?
К.: Не е уместно да ви дам
никакви мерки на интериора или екстериора. Те биха разкрили твърде много за
големината на магнитната конструкция отвътре.
8. М.: Целият под на Камерата
ли се върти?
9. М.: Върти ли се целият
диаметър на пода?
К.: Да! Цялостната картина е
следната: целият под на камерата е въртящ се диск. Контролната маса е закрепена
или издигната по посока на външния периметър, като Жрецът винаги стои с лице
към централната ос на залата. Лечебната маса се намира върху отделен диск,
който се върти независимо, с различна посока и скорост, от този на пода. Ако
сте в състояние да си представите това в движение, ще видите как магнитното
действие в прекия център на стаята ще може да "докосва" или да се
разлива върху всички части на сложно движещата се лечебна маса, противоположно
на фокусирането на енергия върху една-единствена точка.
10. М.: Горното полукълбо върти
ли се около вертикалната ос на пода, или горното полукълбо се върти на някакво
разстояние над нивото на пода?
К.: Горната полусфера е
статична и не се движи. Вашата представа е далечен спомен за нещо друго в
залата, което се върти високо горе.
11. М.: Движи ли се долната
полусфера?
К.: Долната полусфера е
статична и не се движи.
12. М.: Има ли достъп до
долната полусфера? И ако е така, моля, опиши какво се съдържа там, защо и как
се влиза там?
К.: Достъпът до долната и
горната сфери става посредством асансьори, разположени във външната
"вестибюлна" периметърна част. Това не са "служебни
помещения", както вероятно очаквате, а често посещавани области за контрол
и настройване. Не се изненадвайте, ако по време на операцията там има техници в
подходящо защитно облекло.
13. М.: Подът на Камерата
поддържа ли се от структурен пръстен по периметъра, така че горната и долната
полусфери да са свободни, за да се движат около това неподвижно ниво?
К.: Не.
Надстройката
Марк: Ние
виждаме, че сферата на Вътрешната камера се помещава и поддържа от структурна
обвивка, съставена от пръстен от зали и външен коридор на нивото на пода на
камерата. Пръстеновидният коридор се използва от хората, които извършват
дейностите в Храма към и от Камерата и обслужват помещенията около нея и към
петте крака на Храма, където се намират вертикални ескалатори, механични
устройства, вентилатори и основната структурна поддръжка на надстройката на
Храма на подмладяването. Краката са с достатъчна височина, за да позволят на
долната кула да се отваря в основата на Храма. Сегашната представа за
надстройката е, че освен функционалното обслужване на Вътрешната камера,
дизайнът на външната форма или обвивката на надстройката е творение на
преценката и мъдростта на проектантите.
1. М.: Оказва ли формата на
Храмовата надстройка някакво въздействие върху изпълнителните характеристики на
Камерата по някакъв друг начин, освен чрез използваните материали и цвета на
външното покритие?
К.: Не. То е главно естетическо
и церемониално, така че човекът да го възприема като свещено. Това е уместно
обаче, тъй като увеличава тържествеността на ритуала и следователно поддържа
процеса един и същ за много дълго време.
2. М.: Има ли някакви форми или
материали, които биха могли да се използват върху или като част от Надстройката,
които подобряват функциите на Камерата?
К.: Основният материал, от
който е изградена тази постройка, е натрошен кристал. Този екзотичен материал
се използва почти единствено с цел предпазване на хората. Среща се под различни
разновидности в строителните материали и се използва по странни начини. При
производствения процес той придобива наситено черен цвят.
4. М.: Има ли идеален външен
диаметър на основното тяло на надстройката, заобикаляща Камерата?
К.: Да.
Кулите
Марк: Има две кули. Едната се извисява
нагоре, като кръглата‚ основа се намира върху или над горната полусфера на
Камерата. Другата се спуска надолу под Камерата, като кръглата‚ основа е
прикрепена към долната полусфера, а върхът е насочен към центъра на Земята. И
двете кули имат формата на идеален конус. И двете представляват конусовидни
кули, съвпадащи с вертикалната ос на Вътрешната камера. И двете кули имат поне
по една спирала в или върху тях.
1. М.: На предварителната скица
ъгълът на кулите е показан като 72 градуса над хоризонталното ниво. Добре ли е
така?
К.: 72 градуса е съвсем точно.
Мислиш ли, че го налучка?
2. М.: Необходимо ли е кулите
да докосват камерната сфера или трябва да бъдат прикрепени и поддържани от
надстройката?
К.: Те са прикрепени и
поддържани.
3. М.: Ако са закрепени за
надстройката, външните ръбове свързват ли се по тангентата с камерната сфера?
Ако не, опиши свръзката им.
К.: Да, свързват се по
тангентата. Видя го толкова ясно, защото имаш силен спомен от прозореца на
помещението, в което често те оставяха, а то беше близо до долепената до
средната камера долна кула.
4. М.: Кулите на
предварителната скица имат стъпаловидни спирали, подобни на спираловидния
наклон на минарето на Голямата джамия на Ал Мутауакил в Самара, Ирак. Но е
възможно спиралата да е с друга форма. В момента не съм сигурен. Правилен ли е
този дизайн? Трябва ли да са долепени към повърхността на кулата и да се
спускат встрани на повърхността, или да са издълбани върху повърхността, или да
се спускат с повърхността?
К.: Първоначалната скица е
по-точна, отколкото можеш да си представиш. Наистина представя наклона в
приблизителния мащаб, в който е нарисувана, и ти освен това си посочил вярното
число 7. Кулите са изсечени като едно цяло.
5. М.: Понякога съм виждал
спиралите да променят своята геометрична прогресия от постоянно градираща
спирала към такава, която иска да се ускорява/забавя, подобно на редуващата се
спирала на Фибуначи. Има ли такова нещо?
К.: Отиди на въпроси 10 и 11.
6. М.: Можеш ли да ни
информираш за предназначението на спиралите?
К.: Те са изцяло церемониални,
а не научни. Представляват просто щит за храмовата апаратура, но дизайнът им
има много специфичен смисъл, подобен на пирамидите във вашия древен пустинен
континент. Именно двигателите в кулите вършат техническата работа и тъкмо там
се намира новата/древна наука.
7. М.: Има ли повече от една
спирала за кула?
К.: Спиралата е една.
8. М.: Има ли противоположни
спирали, както в купола на параклиса Анет?
К.: Не.
9. М.: Спиралите от предварителната скица в
правилната посока ли са изобразени?
К.: Зависи от това върху кое
земно полукълбо стоиш. Една е посоката над екватора, друга е под него. Спомняш
ли си ченълинга за въртенето? (Крион обича да ви подтиква сами да търсите
отговорите.) Спиралите обаче са идентично изсечени за района на Земята и са
абсолютно еднакви и взаимозаменяеми в рамките на една и съща постройка.
10. М.: В ума си съм виждал как
спиралата приема формата на змия, обвита около конусовидната горна кула. Трябва
ли да изобразя на скицата този древен и благоприятен символ, който видях върху
Храма, или той е само за мое "забавление", така да се каже? Моля те,
дай ни всички възможни прозрения.
11. М.: Веднъж видях горната
кула с променен от първоначалния вид. Понякога върхът изглежда като увенчан със
златист "купол", инкрустиран с кристали. Друг път виждам върха под
ъгъл или плосък с голям пламък или с вертикален лъч бяла светлина. Нещо по този
въпрос?
К.: Твоят Висш Аз се забавлява.
Вече си "видял" кристалите в екзотичната гладка повърхност и
същевременно успяваш да зърнеш истинското величие на науката в Храма и на
светостта на резултатите. Било е обичайно храмът да се изобразява на рисунките
с лъч светлина, свързваща неговата горна кула с небето. Това е било символ на
връзката с висшата духовна сила и ти си го спомняш. Колкото до змията, тя е
символ на страха, предупреждение, че ако се приближиш до нея, тя отново ще те
ухапе! Вкорененият ти страх отново надига глава.
12. М.: Кухи ли са кулите? Ако
не са, моля те, опиши ни какво има в тях и какво е предназначението му.
К.: Да, виж въпрос 6.
Основата
Марк: Виждал
съм Храма на подмладяването да се изправя върху терасирана земна и зидана
пирамидална постройка, висока два или три етажа и много широка, с входни рампи,
градини, басейни, водопади и други подобни. В основата се помещават
обслужващите помещения на Храма, като приемни зали, стаи за отдих, помещения за
хранене, зали за медитация, механични съоръжения, ремонтни работилници, офиси и
т. н. В основата на постройката се намират и основите на краката на Храма и
входните точки към асансьорите във вътрешността на краката.
1. М.: Има ли нещо в тази
картина, което да противоречи на предназначението на Храма?
К.: Всичко казано е правилно, с
изключение на това, че наоколо няма никакви помещения за хранене и развлечения.
Всичко е свещено и практично. Акцентът върху красотата е навсякъде, но
природата се зачита.
2. М.: Важни ли са за функцията
на Храма формата на основата като план, елевация или разпределение? Ако е така,
моля, обясни, доколкото можеш.
К.: Формата на основата е важна
за нейната поддържаща функция и приложение. Както вече знаете, тя трябва да
носи сградата, да издига долната кула от земята и същевременно да помещава
механизираните асансьори, използвани от хората за влизане и излизане, както
беше описано на предишните сеанси. Нарисуваните на твоята скица ъгъл и форма са
общо взето правилни. Могат да се използват и други съотношения и много храмове
се отличаваха с различен дизайн на основата, тъй като тя не беше решаваща за
механизма вътре в нея. Тук основните фактори са функционалността и
използването, нищо повече. Сред строителите на тези храмове се водеше
съревнование за най-красив дизайн, така че имаше много варианти.
3. М.: Щом ритуалът и
церемонията са съставна част от работата в Храма на подмладяването, можеш ли да
ни разкажеш как трябваше да се възприема отгоре подходът към Храма? Можеш ли да
ни опишеш церемониалното преживяване?
К.: Няма да ви се дадат повече
обяснения за церемонията, защото във вашето положение е необходимо да знаете
само, че церемонията започва и свършва в основата на краката. Както беше
предадено, има различни входове за различните участници. Най-важният крак е
онзи, който помещава изхода за третирания човек. Това се възприема почти като
"прераждане". Одеждите, носени от третирания човек, се смятат за
свещени и не се свалят в продължение на три дни след церемонията. През това
време се провеждат тържества с близките и приятелите му. Затова можете да
очаквате за всеки крак да се използват символично различни метали и скулптури.
Освен това в основата на всеки крак има помещения, където се провежда церемония
за участниците преди и след подмладяването. В тези церемонии се използват
светлини, звуци и цветове. Имаше изобилие от подходящи емоции.
4. М.: Виждам, че върхът на
основната постройка под надстройката и вътре в околността на краката има двор
на по-ниско ниво, отворен към небето и Храма. Басейнът е много дълбок и
изглежда се осветява, като на моменти се превръща във водовъртеж. Когато водата
е спокойна, върхът на долната колона почти докосва водната повърхност. Нещо
друго?
К.: Да, Марк, имаше басейн.
Водата се осветява изкуствено, за усилване на въздействието на двигателя на
долната кула върху нея, защото магнитните процеси са много силни. Енергията,
макар да е добре защитена, пак е изключително мощна във върха на спиралите на
двете кули. Върхът на горната кула я изпуска в атмосферата, макар че по време
на церемонията има осезаемо въздействие върху въздуха, което може да се види и
помирише непосредствено под и над кулите. Басейнът под долната кула трябва да
абсорбира и разсейва въздействието от водовъртежа на двигателя. Страничното
въздействие на завихрянето е, че леко повдига и завърта водата, като образува
красива мъгла. Тук светлината отново се използва по великолепен и красив начин.
Хората не се допускат в периметър от 10 метра около водовъртежа.
Марк: За мен е върховна чест и
удоволствие, че получих възможността да участвам в процеса на планирането. Аз
съм на твоите услуги и ти си в сърцето ми, както знаеш.
Крион
|